Richard Erml: Vladimír Sorokin: Den opričníka, r. Kamila Polívková, Studio Hrdinů Praha.
Dana Hábová: (…) Lucie Trmíková, Gert Hofmann: Pomocník Walser, r. Jan Nebeský, Studio Hrdinů Praha. Dle návodu DN k hodnocení: Jsou „nejzajímavější, nejpozoruhodnější, nejvýraznější…“
Jiří Hanák: Mezi víc než šedesáti zhlédnutými letošními činoherními inscenacemi bylo několik, jež byly natolik inspirativní, že by si zasloužily zmínit všechny. Nejsem ale schopen, vzhledem k nesrovnatelnosti jejich různorodého režijního přístupu, některou z nich jmenovat jako nejlepší. Proto si dovoluji jmenovat výjimečný čin z oblasti mně bližší, hereckou osobnost letošního roku. Podle mého názoru je jí Karel Dobrý. Naprosto různorodé výkony, jmenovitě Célina ve Studiu Hrdinů, Opričníka tamtéž či Van Gogha v Divadle Kolowrat, spojuje tak obdivuhodným způsobem, že si vysloužil mou úctu.
Kateřina Jírová: V. Sorokin: Den opričníka, r. K. Polívková, Studio Hrdinů Praha.
Dominik Melichar: Hlasuji pro Den opričníka režisérky Kamily Polívkové v pražském Studiu Hrdinů. A to především pro opravdu sugestivní výkon Karla Dobrého v ústřední roli a pro pozoruhodné režijní zpracování, zejména stran ovládnutí prostoru divadla a zapojení vedlejších postav.
Martin Porubjak: (…) Valerij (správně Vladimir) Sorokin: Den opričníka, r. Kamila Polívková, Studio Hrdinů Praha. Famózny, nemilosrdný, dokonalý Karel Dobrý – můj největší zážitek na festivalu v Plzni.
Marie Reslová: Těžké rozhodování – nakonec V. Sorokin: Den opričníka, r. K. Polívková ze Studia Hrdinů Praha.
Michal Šanda: Vladimir Sorokin, Kamila Polívková: Den opričníka, r. Kamila Polívková, Studio Hrdinů Praha. Hrdinové musí být šílení.
Marie Zdeňková: Lucie Trmíková, Gert Hofmann: Pomocník Walser, r. Jan Nebeský, Studio Hrdinů Praha. Zázrak překračující hranice divadla. Nedostižný výkon Saši Rašilova obsahuje svatost, krásu i to důsledně posrané lidství… a ještě k tomu humor. No, zkrátka zázrak.