Zuzana Krejzková

Absolvovala SPŠT v Brně a Školský ústav uměleckých řemesel v Praze. V roce 1994 přišla s režisérem Petrem Léblem do Divadla Na zábradlí. Od téhož roku začala její spolupráce s režisérem Jiřím Pokorným v ústeckém Činoherním studiu v Ústí nad Labem,v Divadle Komedie v Praze, v brněnském HaDivadle,v industr.prostoru Rarach (Do židů!) a v Dejvickém divadle (Dealer’s Choice). V Ústí nad Labem navrhovala kostýmy i pro inscenace režiséra Davida Czesanyho. Několik kostýmních výprav navrhla v pražském Divadle v Dlouhé pro režiséry Jana Bornu,Vladimíra Morávka a Hanu Burešovou (Běsi). V rámci projektu Perzekuce.cz navrhla kostýmy pro inscenace (Porta Apostolórum )a (Horáková x Gottwald), dlouhodobě spolupracuje s Miroslavem Bambuškem na jeho autorských projektech-např. (Zdař bůh!) uváděném na Dole Michal v Ostravě,inscenaci (Ropa) v Pardubických mlýnech a později i ve Studiu Hrdinů- Elfride Jelinek (Dílo),(Pustina  o Pavlu Zajíčkovi) a (Kacířské eseje o Janu Patočkovi). Od roku 1996 soustavně spolupracuje s režisérem Michalem Dočekalem – v Divadle Komedie (Čechov: Tři sestry, Shakespeare: Král Lear, Marlowe: Tragická historie o doktoru Faustovi), v královehradeckém Klicperově divadle, v opeře Divadla J. K. Tyla v Plzni (Foerster: Bloud) a v Národním divadle. V Činohře ND se hrají nebo hrály v jejích kostýmech nejen inscenace Dočekalovy, ale i dalších režisérů – Cyrano z Bergeracu, Romeo a Julie, Stísněná 22, Lakomec, Prvotřídní ženy, Richard III., Revizor, Pochyby,Mikve, Blackbird, Spaseni, Racek, Kámen. V Opeře Národního divadla spolupracovala s režisérem Jiřím Nekvasilem (Prodaná nevěstea, Tajemství a Dalibor), s Viktorií Čermákovou na moderní opeře Rudá Marie Jana Kučery. Pro operu Národního divadla moravskoslezského navrhla kostýmy pro Hindemithova Cardillaca a Janáčkovu Káťu Kabanovou. Navrhuje kostýmy také pro film, je stálou spolupracovnicí režiséra Bohdana Slámy,/nominace na Českého lva za Čtyři slunce,Bábu z ledu,Krajinu ve stínu a Hany)
Na Slovensku nominace na filmovou cenu Slnko v sieti za film Amnestia Jonáše Karáska. 
Přesto se považuje hlavně za divadelní výtvarnici a s oblibou pracuje pro malé divadelní produkce na inscenacích vznikajících s velkým osobním zaujetím.
Je vdaná a má čtyři děti. 

scéna: Kacířské eseje, Ferrante club, Dílo
kostýmy: Vražda ing. Čerta, Kacířské eseje, Ferrante club, Dílo