Karel Dobrý
V dětství strávil čtyři roky v Sýrii, kde mimo jiné navštěvoval ruskou školu. Později studoval herectví na pražské DAMU, ale tato studia nedokončil. Začínal na pražské scéně věnující se dětskému divákovi, v Divadle Jiřího Wolkera (dnes Divadlo v Dlouhé). Na začátku 90. let se stal členem Městských divadel pražských, zde vystupoval především s Divadelním spolkem Kašpar, který byl tehdy jejich součástí. V letech 1993-2002 byl angažován v pražském Divadle Na zábradlí, kde hrál v celé řadě výrazných inscenací. Od roku 2002 byl Karel Dobrý bez stálého angažmá a často se věnoval experimentálním a alternativním divadelním projektům. Spolupracoval s řadou souborů a divadel: Nordic Black Theatre (v norském Oslu), Divadlo Komedie (se souborem Pražského komorního divadla), Činoherní studio Ústí nad Labem, Letní shakespearovské slavnosti, centrum experimentálního umění MeetFactory, Divadlo Archa, Státní opera Praha, Divadlo Ta Fantastika, La Fabrika, NoD, A studio Rubín. V prosinci 2012 začal hostovat v pražském Národním divadle a od února 2014 do zdejšího činoherního souboru nastoupil do stálého angažmá.
Za ztvárnění hlavní dvojrole v inscenaci Církev ve Studiu Hrdinů byl nominován na Cenu Alfréda Radoka za nejlepší mužský herecký výkon roku 2012. Za roli v inscenaci Den opričníka ve stejném divadle obdržel Cenu Alfréda Radoka za nejlepší mužský herecký výkon roku 2013, Cenu Divadelních novin za herecký výkon sezóny 2012/13 bez ohledu na žánr a byl rovněž nominován na Cenu Thálie 2013 za mimořádný jevištní výkon v oboru činohra.